Norges Shiatsuforbund gir medlemskap i tre nivåer:

• Fullt medlemskap, (kr 1000/år)
  • Studentmedlemskap (kr 750/år)
  • Støttemedlemskap (kr 300/år)

Fullt medlemskap og studentmedlemskap inkluderer ansvarsforsikring i Gjensidige, gjennom vårt medlemskap i samarbeidsorganisasjonen SABORG.

Et fullt medlemskap krever normalt at utøveren tilfredsstiller de utdanningskravene som gjelder for forbundet. Vi vet imidlertid at faginnhold og varighet av Shiatsu-utdanning på er varierende. Våre retningslinjer er hentet fra det Europeiske Shiatsuforbundet sin utdanningsplan fra høsten 2011. Denne utdanningsplanen ligger også til grunn for organisasjonene og skolene i de fleste andre Europeiske land. For ikke å utelukke utøvere med god erfaring og praksis, vil vi derfor gjerne vurdere søknader fra de som har minimum 2 års utdannelse, og som de siste to årene har drevet en regelmessig og profesjonell praksis.

Ta kontakt med oss via kontaktskjemaet, og vi vil starte en dialog med deg for å godkjenne søknaden. Vi vil også besøke din praksis og motta en behandling for å lettere kunne vurdere kvaliteten i din Shiatsu.